tisdag 18 december 2007

Så var det dags...

Imorgon åker jag till Sthlm! Oj vad sa jag imorgon åker jag till Sthlm??
Ja, skit. Har inte varit hemma sedan Augusti och känns lite konstigt faktiskt, vilket också har lett till att jag har ännu mera packning att ta med mig hem nu. Usch det är hur mycket som helst trots att jag lämnar, slänger och ger bort saker.
Men efter mycket slit så vart jag äntligen färdig det blev ungefär 6 väskor plus 10 kg på posten redan skickat. Bläää!! Aa just det har lämnat några få små saker för killen att ta när han åker ner i veckan för att hämta lite till, eftersom han är i New York och gottar sig! :=)

Så nu ska jag spendera kvällen med min kära vän robin - vi har ännu inte bestämt vad vi ska hitta på. Men det ska ingå att jag inte ska lägga mig förens sent då jag alltid har väldigt svårt för att somna en kväll innan en flygning!
Får bara tänka att den här tiden imorgon kväll är jag på arlanda:)

så nu kom robin in genom dörren så nu ska det lagas mat... tror nästa gång jag hör av mig blir i sthlm!

Kram kram

Inga kommentarer: