söndag 16 december 2007

Ny tid nytt liv..

Jag har haft ett fint 2007 med många härliga minnen. Men det hade jag 2006 oxå. Så mina tankar går till det nya året med nya tag och härliga människor som kommer göra mig äldre o visare. En stor sak är att min underbara vän Lisen ska flytta hem till oss igen. Vem vet kanske vi drar till Los Angeles i vår ändå??? Hihi Elr hur Lisen?? :)
Men hur ska allt gå till? Ska man känna sig vuxen när man är 22? Ska man va gift när man e 30? Ja åren visar vad som står i ödet för den enskilda individen. Tror oxå att livet visar dig vem och vilka du ska leva med, inte du själv.
Jag vet att jag kommer ha mina underbara vänner vid min sida livet ut!! Och att jag kommer alltid va där för dem.
Hoppas ni där ute oxå känner att 2008 då kör vi!!!!


Ciao

Inga kommentarer: