torsdag 6 december 2007

Back - Jetlag...



Så då var jag tillbaka till London, vilket känns skönt!
Har en del saker att ta tag i men den här veckan har varit mest att komma tillbaka till en dygnsrytm, vilket är otroligt svårt att göra när man heter Lisen och är en nattuggla... Det kommer väl??

Aja så då var det två veckor kvar - den 19e December åker jag hem till Sthlm för att fira jul och även för att komma hem för ett tag, vilket känns skönt - iallafall just nu! Sen får jag se lite om jag flyttar tillbaka eller ej, har en del att ta tag i hemma i sthlm.

Har idag haft världens hemskaste huvudvärk har ofta de (migrän) vilket jag hatar! Men det börjar att lägga sig..,
Ikväll ska jag inte göra något specielt tänkte myssa med min kärlek och kolla på Mangnolia, vilket känns som en bra torsdagskväll så där innan helgen tar fart...

Kram på er

Dagens låt: Coldplay - Talk

Inga kommentarer: