söndag 18 november 2007

Söndag, Texas & cowboys...



Så var ännu en vecka över, jag vet inte vad det är som händer men tiden går så sjukt snabbt.
Jag menar snart är det ju faktiskt Jul - vad hände?
För bara en månad sen var det ju sommar (eller det känns som det).
Det är storstaden jag lever i som gör att tiden går så sjukt snabbt tror jag, här är det ju konstant stress, snabbhet som gäller och att ligga ett steg förre, så man hinner knappt blinka så snabbt går det:=)

På onsdag åker jag till Usa/Texas tillsammans med min syster vilket ska bli riktigt kul!
Det ska bli bullriding, ätandes stek med corn, hästridning och en del shopping tänkte jag, tänkte inskaffa mig ett par riktiga gamla hedliga cowboysboots.
Kanske köpa mig en Iphone och en till min kära kanske...
Jag menar det är ju helt anorlunda priser... Men det tåll att tänkas på.

Lite bilder kommer här...

Inga kommentarer: