tisdag 20 november 2007

I’m leaving in a jet plain...




Oj oj oj...
Imorgon drar jag, ska bli riktigt skönt.
Kommer att spendera ungefär 11 timmar på flygplanet fy fan, inte lika kul!
Har laddat upp med böcker massa bra tidningar som Nylon, vogue och lite engelska skvaller blaskor... hihi
Kommer säkert bli tokig på planet av rastlöshet för tro mig det har jag lätt för!!
Som tur har jag med mig min dator och ipod - för musiken skull så klart klarar mig inte en sekund utan min kära ipod. Där heller inte min dator har laddat upp den med en del filmer om det skulle visa sig att det bara är skit filmer som visas på planet! Sen är det också så mycket att ha filmen för sig själv! hihih

Men men sen kommer jag fram till ett inte lika kallt och regnigt london, utan ett härligt, soligt och ok varmt!! :=)

Ska väl försöka att fatta pennan där borta ibland och blogga lite...
See you guys

Inga kommentarer: