fredag 16 november 2007

Fredag...

..i kylan blir fortfarande inte en "rolig, spännande vad-ska-man-göra-ikväll fredag"!! Man måste bara planera efter vädret.
Men det e ju så det är om man ska bo här i svenneland. Älskar det oxå men hatar den här kylan. Man ser ju för fan bara ut som en boll i allt. tröja på tröja..strumpa på strumpbyxa...
Okej slutklagat!!!! Idag e det fredag och jag tänkte gå och "träna" om nån timme. Vinterhullet är inte så fräscht. Jag önskar att jag var en sån där person som kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt. Jag har EN sån vän, hon e oxå super socker söt på det! Varför straffa gud mig?? Ähh jag skämms inte, men trivs kanske inte så bra. Så det blir ett varv runt Djurgårn sen simning eller badminton. (hatar gym maskiner)
Just det både Lisen och jag har glömt bort att lägga upp bilder från när jag var i London. Här kommer det..

Inga kommentarer: