måndag 15 oktober 2007

Jag vill tillbaka till samtiden...



Jag älskar! Om man ska köpa en skiva nu ska man absolut köpa Kents senaste skiva nu nu nu!!





Jag har själv alltid varit ett stort fan av Kent, så för mig är det en självklarhet! Men för er andra som inte äger varenda skiva och inte riktigt bryr er om kent och deras musik, utan som det mesta kanske lyssnar på 747 (inget ont om 747 älskar den låten men det är ju en av deras kändaste låtar och låten som verkligen satte igång allt - alla känner ju till den)! eller Dom andra som mest! Så är denna skiva ett mästerverk! Så tar er i kragen och ta er ner till närmaste skivaffär och köp!! NU NU!!
Mina personliga favoriter på skivan är Berlin, Elefanter och Ensammast i Sverige gillar också Columbus... (Nu har jag nästan sagt varenda låt på skivan vilket jag vill göra!)
Lite Electro känsla i början på Berlin vilket är ganska så "passande"!!
Även hela skivan går igenom en Electro känsla men inte på ett utdömmande och blåtande sätt utan det finns bara där skönt i bakgrunden.

Enjoy!

Ha de
/Lisen fisen

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh lisen den skivan älskar jag med!!