måndag 22 oktober 2007

Bra och dåliga nyheter..

Hej
Min helg har vart en mycket härlig helg. I fredags var det tjejsnack hos min vän Mary. Och eftersom de har vart en lång arbetsvecka åkte jag hem tidigt. På Lördagen var det kalas. Lilla Fred skulle firas, hela 2 år är min älskade vän Nathalies son nu.
Hade en mycket trevlig kväll som slutade på max i solna. :)
Eftersom jag saknar min vän Lisen och min kära ska spela i London på lördag åker jag nu på fredag dit!! Så snart Lisen kommer jag!!! Hela fredagen ska jag bara umgås o njuta av att vara i London hos Lisen. Sen på lördagen blir det fest!! :)
Så till dom dåliga nyheterna. Jag har fått bihålsinflammation. Och för er som ej haft det så AJJJJJ. En sån här huvudvärk och tryckande känsla är inte kul!! Så pencillin och sängen e de som gäller för mig tills på fredag.

Ses snart!!

(bilder från kalaset)


Inga kommentarer: