torsdag 27 september 2007

Gud vad vi är dåliga på att uppdatera nu på senaste...


At Arseenies house - Another houseparty...

Ja vart börjar jag...
Det är mycket som händer i London nu och i mitt liv, för det första så är jag ute på jobbmarknaden och söker jobb var ett tag sen nu (om jag tror rätt från och med imorgon), det är lite spännande samtidigt som det är läskigt. Jag har varit så sugen på att börja plugga igen och tror att till nästa höst ska jag sätta igång, får se om det blir Sthlm eller London kanske någon helt annanstana men det återstår att se!
Min kärlek ska faktiskt flytta hit till london nästa vecka vilket jag ser fram emot riktigt mycket - ska bli kul, spännande och mysigt! Ska uppdatera er mer om det längre fram:=)

Under veckan har det varit mycket planering, möten, telefonsamtal hit och ditt - ska börja med ett projekt med min killkompis Brad som jag ser fram emot riktigt mycket, det är lite nytt fortfarande så kan inte riktigt berätta för er vad det handlar om, men snart så...
Var också ute på Ikea igen då jag hjälpte min kära vän Ilona att handla lite grejor då hon flyttat in i en ny lya. Så det blev massa bärandes från ikea igen, det var heller ingen kul då jag, ille och matilda stod i spöregnet med massa jävla ikea påsar och skit. Efter fem buss färder senare var vi äntligen framme i Ilonas nya place, det var en jädrans bitt bort alltså... jajaja... ska antagligen ditt imorgon på middag med några och det ska drickas massa vin och en hel del tjej-snack!

På lördag ska jag på ett stort houseparty vilket ska bli sjukt kul, bara massa media människor dock men det blir alltid lika freakat då... hahah :)
Sen på söndagen är det det sista Secretsundaze för i år så då måste man ju bara gå! Dessutom ska det bli 25 grader och sol så det kommer vara underbart på Canvas terrace!!

kram på er nu måste jag sussa!!
Ha de

Lite bilder från lite allt möjligt!


At Fabric


Kyss


Var bara tvungen att ha med den här lilla busbilden på brosorna från i somras - de två små busarna ska faktiskt komma och hälsa på mig i höst. Som tur är kommer dom en i taget, annars hade London hamnart i ett tredje världskrig :=)

Inga kommentarer: