tisdag 28 augusti 2007

Hösten snart här..


(mina nya bestick Napoli)
Hej alla..
Jag och Lisen har legat på hold ett tag när det gäller bloggen,då både hon och jag inte har internet längre.
Det har hänt endel som det gör till hösten.. Jag och min kille har flyttat till en UNDERBAR lägenhet vid vattnet i Inverness. Samt att jag har börjat ett nytt jobb på jobbguiden.se!!!
Så det har vart fullt hus. Flytta saker, handla nya tallrikar bestick och 1000000 saker till. (där av inget internet installerat än) Men gud va skönt det är med nytt och fräsch hem. Älskar att sitta och röka kvälls ciggen på verandan och titta på båtar!!
Har kollat endel på nya soffor och bänkar då vi just nu har Tv.n på 2 stolar :)
och allt från ikea till room till em. DET FINNS SÅÅÅÅ MYCKET!!!
Sen har vi haft fin främmande i Sthlm ett tag nu. Lisen här och ÄR hemma nu. ( men bara för ett litet tag till) Då hennes syster gifte sig den 18 augusti och hon var tärna. :)
Hoppas att få se lite bilder här!! (LISEN SKAFFA INTERNET :)
Kommer snart tillbax...

Inga kommentarer: