lördag 23 juni 2007

Trött...

Hej hej
Sitter nu hemma i lägenheten med min kära vän Matilda som har precis kommit tillbacka från att ha jobbat en vecka i Paris. Vi sitter och dricker lite rosé vin och snackar skit om livet samtidigt som jag uppdaterar bloggen... hehe




Min midsommar blev ju inte riktigt alls vad jag hade tänkt mig var nämligen tvungen att sitta i studion och jobba med ett gäng syntar killar som rökte otroligt mycket joints och drack rejält med whiskey. Efter fem timmar i studion så började jag att slumra till och vaknar av ett starkt trummande ljud och då hade äntligen killarna fått fram vilket sound de ville ha och det var bara att börja spela in. Vid fem tiden i morse kom jag äntligen därifrån med tre nöjda, höga killar som hade gjort i alla fall tre låtar, det fick vara nog för denna gång.
Hade däremot tänkt att fira midsommar i morgon söndag då min vän Robin ska ha en midsommar grej på resturangen han jobbar på (St John). Matilda har lovat att göra midsommar kransar till oss vilket jag ser framemot. Ska se till att lägga upp nån bild på oss i midsommarkransar oxh lite småfulla. Sen imorgon är det också Secretsundaze vilket jag ska gå på så det kommer nog bli en lång söndag. Sen en trött måndag på jobbet men det hör väl till.

Ha de!



En liten trött bild på mig från idag med min älskade smoothie vilket gav mig en stor energi kick och gjorde min dag genast lättare.

Inga kommentarer: